Scarface

• Written by 

The world is mine. World is mine. The world is yours. World is yours. I open minds like you open doors motherfucker that's how you gonna get that gold.
I open minds like you open doors motherfucker that's how you gonna get back home.
Scarface. Motherfuckers call me Scarface.
I'm Tony Montana ya Betta get out of my face fore I pull a baton out. Or katana your not about it.
Just pretend that you wanna be.
gotta be. Better than ever been. Dead or ahead of my life. I do this for everyone.
Better get outta my league cause you knowing I'm gonna grow.
Whatchu fuckers know?
Baptised in an ocean of light.
Where it's dark in the night and you hear the gunfight.
Clap Clap. All you hear then your born again.
Got God in your corner. You ain't near dead yet.
I don't fear that shit cause you heard of me
All these poser fucks aint coming near to me
Cause next to me is where they fear to be.
I would be too if I was in they shoes.
And then in their eyez is where them tears would be.
Crying make you sound like a Symphony.
You didn't listen to me now your vision is weak.
Who's fault is that and why you bitching at me.
Pick up your piece. I'll flip it with ease.
Bend on your knees. Get ready to see something bigger than d.
I'm wrecking the scene. Step on it. Make it look different for me.
Breaking the talent. Making the people all looking at me and I'm dropping their jaw so vigorously.
Invigorant speech.
I make it with ease. And think about everyone coming to see.
You got the top down but I'm the top dog and you know this.
I just rap shit and you catch shit like and old mitt.
I just rap first say it backwards like a o men
Where's your dome hit?
The world is mine. World is mine. The world is yours. World is yours. I open minds like you open doors motherfucker that's how you gonna get that gold.
I open minds like you open doors motherfucker that's how you gonna get back home

Feedback & Comments

Attached media not accessible.

The owner took it down or changed the settings to private.

--:--

Download

ABOUT THE ARTIST

HeadlineHipHop
Member since January 5 2016

View Play Counts


Cookin' something up, just wait a sec...