Battles  nocents vs T-KOZY

RULES

this is a competition of diss tracks, both a beat battle and battle-rap as both T-KOZY and NOCENTS are producers/vocalists.

Max of 64 lines

THIS BATTLE IS OVER

This battle ended in a tie.

START YOUR OWN BATTLE

Thousands of battles have taken place on RapPad. Why not join the fun?

Start Battle

CHALLENGER'S RAP

Attached media not accessible.

The owner took it down or changed the settings to private.

--:--
  • no hard feelings but you get on my nerves
  • i finna go hard sammy and this shit finna hurt
  • so far, i just hope that u do your worst
  • i deserve a good fight, so don't make me regret it
  •  
  • the way ill rip you shreds, u maybe might need a medic
  • bitch i be swimming in pussy while you be clicking on reddit
  • the last lady in your bed, was your mum when you wet it
  • (i'm fucking sick of this pussy his fucking life is pathetic)
  • you're a bum and you know it, you fucking low life, you wasteman
  • my shit is so hype, leave stains like a paint can
  • t cozy got no life, no changes if u end it
  • no cap, i don't lie, you're as a fake as a spray tan
  • claiming shit almost like you know something, hold up you're so funny
  • cant contain my laughter little bastard, you're alone buddy
  • no money, so broke you don't even know money, let alone hold any
  • and compared to you, fairly i be buried in wealth
  • when i listen to you talk i feel embarassed myself
  • it pissed me off so bad i needed therapy help
  • you look barely alive, are you aware of your health?
  •  
  • and i didnt even wanna bother mentioning your stature
  • thats a low blow, and it be your brains im tryna splatter
  • my intentions were to foster what i got and what you lack
  • but what im actually going after is the shot to fire back
  • cause you don't want the smoke you choke upon a morsel of my potency
  • it takes scatterplot to track the path to overthrowing me
  • i keep the crown, the throne, the queen
  • you're dead to me, your so deceased
  • that you should go ahead, open your casket (ain't it cozy T?)
  • close it over yourself, don't just only dip your toes in please
  • cause this will be your home before you know it, no tomorrow T
  • i hold the power next to you i tower over making sourdough and cheese
  • hey, ever heard of showering?
  • you fucking stunk up my base, up every time you came thru
  • and one time i gave shrooms to you, big mistake move
  • on my part, cause then you went and complained to-
  • your mother, like "it was that Clay dude"
  •  
  • that fraction of a gram, yeah it really did a number
  • you fucking calling your mommy, it honestly makes me wonder
  • if battling's even worth it, this shit is just too easy
  • a w's what i'm working toward but fuck how they see me
  • because I know I've won, im too above to get even
  • Im really hunting you down, while you be ducking and fleeing
  • my stomach grumbling, I'm teething, if I am hungry i'm eating
  • and plus you suck at producing how 'bout you come take a beating
  • you'd be lucky to get with the ugliest girls i been with
  • and i'm so done with the bullshit that i've put up with
  • you're finished in minutes
  • this little virgin's an excuse of person
  • I let lose with my words i'm nonsense and you're stupid
  • you get bested, and wet up you better let up your clueless
  • i'm so fed up, that I almost get upset with this nuisance
  • if you think that your better, than its offensive im through with it
  • say it with your chest, come and step up and prove it

DEFENDER'S RAP

Attached media not accessible.

The owner took it down or changed the settings to private.

--:--
  • thinkin you bad because you got some seedy friends
  • i was out making classics you was dropping edm
  • what you know about growing up being broke?
  • livin in ghettos where devils are dealin coke
  • what you know about cutting your fathers noose down?
  • looking out your window to catch a view of a shootout
  • you grew up too sheltered, we made do with welfare
  • disability checks, lucky to have a shelter
  • what you know about them value village outfits?
  • stealing scraps of metal for anything you can salvage
  • Watching loved ones mental health go down the drain
  • when was the last time you dealt with pounds of pain
  • fuck the mixing, this rap shit? I mastered it
  • I'll tear you down with every last word and adjective
  • middle class rat bastard saying hes bi
  • how you cast the widest net and you still come up dry?
  • remember when i outrapped you, on bad mood?
  • let you go last but i was so lyrically past you?
  • your fucking verse was so whack we had to scrap the song
  • got me thinkin bout why the fuck we collabed at all
  • weakest link in the group, Migizi's thinkin it too
  • go ahead and ask him, it may be sick but it's true
  • I walk in grippin the tool, I empty clips into you
  • making a decent track is like long division to you
  • jumped up junkie, i know this chump won't jump me
  • cuz you'd be done-zo soon as i get the guns out homie
  • everyone know, you one-note lil one trick pony
  • are you dumb, hoe? why you tryna fuck wit Kozy
  • i wish that you and M-A woulda switched places, when he
  • overdosed in your arms at that party and barely made it
  • go easy on ya, what kinda shit is you takin??
  • take a hit of that dust everyone can see that you're cravin'
  • Momma sent you to rehab, i can sense you gon relapse
  • my bet is on fentanyl but maybe its gonna be crack
  • your mother's a sex worker, she sellin pussy for paper
  • wont even hug her son but she constantly fuckin strangers
  • hell she proly raped him, thats why he shy and reclusive
  • Told him I want smoke, he said aight you gotta produce it
  • actin like that'll phase me, what kind of gay little loser
  • would calculate in his brain that it's sane to do this maneuver

If the rules are not followed or the lyrics are stolen/reused please report this battle >



Cookin' something up, just wait a sec...