Battles  bandito vs CornbreadOG

RULES

max 30 lines

Max of 30 lines

THIS BATTLE IS OVER

bandito won this battle!

START YOUR OWN BATTLE

Thousands of battles have taken place on RapPad. Why not join the fun?

Start Battle

CHALLENGER'S RAP

  • Dude, we made a fucking song together and some shit.
  • Starting fucking beef with me nigga, meant you'd get hit.
  • Say I suck at rapping, what a fucking hypocrite.
  • Fucking dog, I own you fucking bitch, now fucking sit.
  • Bart Simpson ain't a good fucking alley to damn go.
  • Bart n beat you Simply, son. What are you, fucking slow?
  • I'll croak this deadass like a frog, eat him like a crow.
  • Get Homer to strangle your ass right out of the show.
  • Flow in me nigga, head to my mother-fucking toes.
  • Bars live in me, in this nigga they don't I suppose.
  • Shoot your gang, line em up on a wall in fucking rows.
  • End his career here, this nigga never ever grows.
  • You have under mother-fucking 50 reputation.
  • Set your bitch ass up for a damn assassination
  • No need to lie, this is fact not exaggeration.
  • Off your small fucking ass it's money I be makin'.
  • Calling me out nigga, must've been fucking mistaken.
  • Saying lies on my profile for what? More damn bacon?
  • After this bitch is over, it's you I be rakin'.
  • Bake you like Pasta, Rasta here like we Jamaican.
  • Shoot you up, gonna take more shots than photographers.
  • Your bars? I need microscope going through binoculars.
  • Can't see that shit, zoom the fuck up on your monitors.
  • Decapitate your ass, I'll call you Holofernes.
  • Don't worry bitch, I won't ger caught with fucking murder.
  • Cut you out the case, shave your ass like a damn barber.
  • Nuke your career like the pier of Pearl fucking Harbor.
  • Think I'm bad nigga? Shit can get way fucking harder.
  • Call this your end, nigga.

DEFENDER'S RAP

  • Funny how you even call yourself a rapper.
  • Tøp nigga spent too much time at Tappers.
  • Your weeaboo ass best be a fapper.
  • Virgin, go back to watching anime on a tractor.
  • Bet your a 7 year old kid learning rhymes.
  • This nigga a waste of my time.
  • He's committing viable crimes.
  • Rape another bitch and just pay off the fine.
  • Dude bet he can't even read cat in the hat.
  • I'm up here with the best stats.
  • Rapping my my game, I'm the king.
  • Come at me when you get a wing.
  • Hang your ass right off a string.
  • I've got moolah, call me Bling Bling.
  • Johnny Test your ass, and you still fail.
  • Vegan, you best be eating kale.
  • All ur bars are hella stale.
  • Tie you to train tracks and then ride the rail.
  • Kick you out the game like a pail.
  • Fuck your bitch harder than you could.
  • Your hairline lookin like McDonald's, as it should.
  • I'd roast you, I really would.
  • Too late, cause your flamed, I'm from the hood.
  • Light some weed and blow the smoke right in your face.
  • In this rap world your a disgrace.
  • Tøp nigga think he's that cool.
  • Nah nigga you a fool.
  • Go home retard and drool.
  • Tie a rope and hang you off a stool.
  • (Fatality!)

If the rules are not followed or the lyrics are stolen/reused please report this battle >



Cookin' something up, just wait a sec...